Våre kunder er våre beste referanser

Våre løsninger gir våre kunder og våre kunders kunder verdiøkning. På denne siden har vi samlet et utvalg av våre referanser. Se film eller les kundecasene her.

Hvis du er interessert i mer informasjon om en spesifikk referanse er det bare å ta kontakt med oss.

Energiservice

Energiservice (tidligere en del av YX Energi) er Danmarks største nettverk av lokale serviceteknikere. De har over 30 000 private og industrielle kunder og har mer enn 60 energiteknikkere.

Energisercive ønsket et system som kunne effektivisere papirarbeidet, gi bedre arbeidsflyt og hjepe energiteknikerne i deres daglig arbeide.

Energiservice

"Vi avslutter 95 % av våre ordre ute hos kunden”
Simon U. Mortensen, Adm. Direktør, Energiservice

Finn L. & Davidsen A/S

Finn L. & Davidsen A/S er et tradisjonsrikt og dynamisk firma som løpende tilpasser og utvikler deres forretningsområder.

Firmaet består av 7 serviceavdelinger fordelt rundt om på Sjælland og har ca 70 medarbeidere.

Stigende krav til bildedokumentasjon og lovpålagte servicerapporter førte til økt administrasjon. Dette førte til mye bortkastet tid, både på kontoret og for de ute i felt.

 

http://www.fld.dk/

Finn L. Davidsen

"Vil du overleve i fremtiden er digitale rapporteringssystem helt nødvendig"
Lasse Houengaard, VVS-installatør og medeier, Finn L. & Davidsen A/S

Ringkøbing-Skjern Forsyning

Ringkøbing-Skjern Kommunes forsyningsselskab.

Ringkøbing-Skjern Forsyning er ansvarlig for hel eller delvis levering av el- og vannforsyning samt sanitær og gatebelysning til mer enn 59 000 innbyggere i en stor kommune.

Kommunesammenslåing ga behov for harmonisering og effektivisering av arbeidsprosesser.

 

Ringkøbing skjern forsyning

"Smartday (tidligere WPA) har halvert tidsforbruket på administrasjon og papirarbeid"
Eva Lund, Kvalitets- og Administrationsjef, Ringkøbing-Skjern Forsyning

NC Nielsen A/S

NC Nielsen A/S er Danmarks største leverandør av gaffeltrucks, terminaltraktorer og intern transportmateriell. Søsterselskapet Scantruck A/S er blant Danmarks ledende forhandlere innenfor entreprenørmateriell samt beslektede bransjer.

For mye ressurser ble brukt til å håndtere papirbaserte servicerapporter som ble fylt ut for hånd og sendt med post til kontoret. Der ble de tastet inn manuelt før fakturering. Samtidig var det et behov for å effektivisere planleggingsprosessen på kontoret.

 

ncnielsenlogo

"Vi ville eliminere unødvendig dobbeltarbeid"
Ole H. Pirchert, Lager- og Servicesjef, NC Nielsen A/S

Mortalin

Mortalin er en landstekkende servicebedrift innen forebygging og bekjempelse av skadedyr samt tilsynskontroll av næringsmidler. Bedriften har 75 serviceteknikere fordelt på 7 avdelinger og de har mer enn 5 000 kunder.

Stigende krav til dokumentasjon, både fra myndigheter og kunder ga store administrative utfordringer. Medarbeiderne på kontoret og i fleten hadde store bunker med papirrapporter og brukte mye tid til å fordele, skrive, behandle og arkivere rapportene.

 

mortalin-logo

"Velg en fremtidsrettet løsning og en leverandør med erfaring"
Anders Kildemoes, Adm. Direktør, Mortalin

Randers Boligforening

Boliggruppen er en selvstendig håndverksbedrift som utfører reparasjoner og forbedringer for Randers Boligforening av 1040. Boligforeningen har over 2 400 leietagere i og rundt Randers.

Boliggruppen brukte alt for mye tid på administrative oppgaver. Montørene brukte en time daglig på å fylle ut timelister som i etterkant skulle tastes inn i økonomisystemet manuelt.

 

 

"Investeringen i Smartday (tidligere WPA) ble tjent inn på 180 dager"
John H. Pedersen, Driftsjef, Randers Boligforening

Guldager

Guldager er en dansk familieeid bedrift med 60 medarbeidere som jobber med vannresing. Guldager tilbyr alle former for vannbehandling til bruksvann, prosessvann i industri og off-shore samt service.

Behov for fornyelse av IT- infrastruktur i forbindelse med en organisasjonsendring fikk Guldager til å inngå et samarbeid med WPA mobile (det gamle navnet på Smartday) om nye verktøy til service og lagerstyring. Fokus var på registrering av tid og sted for feltarbeiderne samt dokumentasjon. Dette kom også Guldagers kunder til gode.

Se filmen her…

"I dag svarer og løser vårt kundesenter 9 av 10 henvendelser direkte."
Henrik Jacobsen, Salgs- og Servicesjef, Guldager

Dansk Kabel TV

Dansk Kabel TV jobber mot antenne-, bolig-, grunneierforeninger, kommuner og regioner med rådgivning, etablering, renovering, programleveranse og service av antenneanlegg. Dessuten leverer Dansk Kabel TV bredbånd og telefoni til foreningens medlegger.

Dansk Kabel TV implementerte WPA mobile (det gamle navnet på Smartday) for å få en bedre oversikt over deres serviceteknikere og en bedre arbeidsflyt ved å fjerne manuelle prosesser og papir.

Se filmen her…

Dansk kabel TV

"Vi har samme arbeidsrutiner i hele landet, og vi får fakturert kundene raskere."
Henrik Dudek, Adm. Direktør, Dansk Kabel TV

Dansk Hvidevare Service

Dansk Hvidevare Service er en av de førende spesialiter innen reparasjon og service av harde hvitevarer i København og på Sjælland. Kundegruppen er både private og bedrifter.

Tidligere brukte teknikkerne hos Dans Hvidevare Service unødig tid på å kjøre til og fra kontoret for å hente og levere ordreoppgavene. Dette brukte også saksbehandlerne mye tid på å taste inn i systemene.

Se filmen her…

Dansk hvidevare service aps

"Vi har fått frigitt ressurser til andre oppgaver og forenklet vår arbeidsflyt."
Pia Gunthel, Daglig Leder, Dansk Hvidevare Service

Fair Kurer

Fair Kurer er et transportselskap som med sine 9 medarbeidere leverer til hele Danmark.

Som en av de første WPA-kundene (det gamle navnet på Smartday) har Fair Kurer fått integrasjon mellom WPA mobile og e-conomic. Den elektroniske arbeidsflyten har spart Fair Kurer for mye administrativ tid og sikret at sjåførene får de rette opplysningene med seg på turene.

Se filmen her…

Fair Kurer

"Vi har fått våre helger tilbake."
Kevin Aagaard, Direktør og Sjåfør, Fair Kurer

Delco

Delco er en el-installatør med 10 montører. Delco har benyttet WPA mobile (det gamle navnet på Smartday) siden 2008 og skiftet til iPad løsningen i starten av 2013.

Med WPA mobile har Delco fjernet papir fra bilene, økt fleksibiliteten og arbeidsgleden i hverdagen og forbedret kvaliteten gjennom bilde og sjekklistedokumentasjon.

Se filmen her…

 


"Smartday (WPA) er fantastisk på iPad."
Julian Don, Montør, Delco

Højer's Installationsforretning

Højer’s Installationsforretning har 5 medarbeidere som jobber mot mindre bedrifter, både kommunale og privatpersoner.

De startet med WPA mobile (det gamle navnet på Smartday) i 2014 på anbefaling av deres søsterselskap Sternberg VVS og Gasteknik, som har benyttet WPA mobile i flere år. Højer’s Installationsforretning benytter WPA mobile på iPad med integrasjon til e-conomic. Det har gitt de oversikt over timelister, materiell og fakturering, fått en bedre cashflow og bedre informasjon til kundene.

Se filmen her…

"Ferdig på stedet, ferdig til fakturering!"
Kim Busch, Eier, Højer's Installationsforretning