Fornøyde kunder er viktig for oss! Vårt team av profesjonelle og dedikerte supportmedarbeidere ønsker at kundene får raskt svar på deres spørsmål og at vi får løst eventuelle problemer.

E-post: support@smartday.no
Telefon: (+47) 22 00 40 00

Våre åpningstider er:

Mandag – Torsdag kl. 8 – 16
Fredag kl. 8 – 15

Vi holder lukket på helligdager og i helger.

  • Hjelpevideoer
  • Hjelpevideoer

    Se våre hjelpevideoer her…

  • FAQ
  • Jeg har ikke integrasjon til et økonomisystem, men ønsker å få Smartday oppdatert med mine kunder, timer og varer. Hvordan gjør jeg dette?

    Du kan selv velge å opprette dine kunder, timer og varer manualet i Smartday-systemet. Alternativt kan du utfylle disse i dette excelark; "Standalone Smartday stamdata" og sende dette til support@smartday.no. Vi vil da kunne hjelpe deg med å laste inn dataene. Prisen er NOK 1 000,- eks. mva. Vi gir deg selsvagt beskjed når dette er gjort, slik at du hurtigst mulig kommer i gang med systemet.

    Nedlastninger

    Hent planleggeren til din PC

    planner

    Hent her

    Hent din mobile klient her:

    IC795460

    Feil: Jeg kan ikke logge inn i programmet

    Vi gjør oppmerksom på at programmet skiller på små og store bokstaver når du logger inn – sjekk derfor om caps lock er slått på eller ikke. Hvis det inntastedet brukernavnet og passordet er rett, men du fortsatt ikke får logget inn ber vi deg om å kontakte support som kan hjelpe til med å verifisere at brukeren og passordet, eventuelt nullstille dette. Kontaktinformasjon er i menyen til høyre.

    Feil: Får ikke kontakt med server

    Hvis programmet melder om feilen »får ikke kontakt med server», må du først sjekke om internett forbindelsen er intakt. Under Driftsinformasjon, som finnes under menyen Support, kan du finne mer informasjon om driften, både hos din mobil bredbåndsleverandør samt hos oss. Hvis det ikke er noen problemer med driften og du fortsatt opplever problemer kan du kontakte support for ytterligere feilsøking. Kontaktinformasjon er i menyen til høyre.

    Feil: «Alvorlig feil!»

    Hvis programmet melder om «Alvorlig feil» sjekker du først om du har internettforbindelse. Får du tilgang til andre ting på internett kan du kontakte support for ytterligere feilsøking. Kontaktinformasjon er i menyen til høyre.
  • Kontakt oss
  • Kontakt oss

    GSGroup AS

    Sandakerveien 64

    0484 Oslo

     

    Telefon: +47 22 79 76 00

    E-post: support@smartday.no

  • Driftsinformasjon
  • Status

    Vi opplever i øyeblikket ingen driftsforstyrrelser

    Mobilt nettverk

    Det kan til tider forekomme forstyrrelser på det mobile nettverket. Aktuell driftsinformasjon finner du her:

    Telenor

  • Fjernstyring
  • Support Klient

    Ved hjelp av fjernstyring får våre supportkonsulenter tilgang til deres system og kan rette eventuelle feil.

    Gå til fjernstyring mens du snakker med en av våre supportkonsulenter.