Jeg har ikke integrasjon til et økonomisystem, men ønsker å få Smartday oppdatert med mine kunder, timer og varer. Hvordan gjør jeg dette?

Du kan selv velge å opprette dine kunder, timer og varer manualet i Smartday-systemet. Alternativt kan du utfylle disse i dette excelark; "Standalone Smartday stamdata" og sende dette til support@smartday.no. Vi vil da kunne hjelpe deg med å laste inn dataene. Prisen er NOK 1 000,- eks. mva. Vi gir deg selsvagt beskjed når dette er gjort, slik at du hurtigst mulig kommer i gang med systemet.

Nedlastninger

Hent planleggeren til din PC

planner

Hent her

Hent din mobile klient her:

IC795460

Feil: Jeg kan ikke logge inn i programmet

Vi gjør oppmerksom på at programmet skiller på små og store bokstaver når du logger inn – sjekk derfor om caps lock er slått på eller ikke. Hvis det inntastedet brukernavnet og passordet er rett, men du fortsatt ikke får logget inn ber vi deg om å kontakte support som kan hjelpe til med å verifisere at brukeren og passordet, eventuelt nullstille dette. Kontaktinformasjon er i menyen til høyre.

Feil: Får ikke kontakt med server

Hvis programmet melder om feilen »får ikke kontakt med server», må du først sjekke om internett forbindelsen er intakt. Under Driftsinformasjon, som finnes under menyen Support, kan du finne mer informasjon om driften, både hos din mobil bredbåndsleverandør samt hos oss. Hvis det ikke er noen problemer med driften og du fortsatt opplever problemer kan du kontakte support for ytterligere feilsøking. Kontaktinformasjon er i menyen til høyre.

Feil: «Alvorlig feil!»

Hvis programmet melder om «Alvorlig feil» sjekker du først om du har internettforbindelse. Får du tilgang til andre ting på internett kan du kontakte support for ytterligere feilsøking. Kontaktinformasjon er i menyen til høyre.